[gigya width="300" height="200" quality="high" src="http://hosting.gmodules.com/ig/gadgets/file/112

Sunday, 8 April 2012

   Asalamualaikm sume.. hai lame jugak aku x berblog. hari ni aku nak ceritakn sudah 7 bulan aku dngn dyer..
macm2 kite oreng lalui. gaduh mesra manje..hari ni 8 hari bulan tarikh aku dangn NUR FATEHAH BINTI RUSLI couple.segala benda kite orng lalui sama2xkan aku lupa sampai bila-bila.sebab setiap hari dyer buat aku tersenyum, sedih, rase disayangi.. kadang2 kami bergaduh.tpi dalam bergaduh tu mungkin dyer rase aku x endah kan deyr realitinyer. aku rindu sangt kat deyr..tpi macam mana gaduh pown kite orng tetap akan berbaik.. sbb aku dah jnnji yang aku akan jaga dyer sebaik mungkin aku kali ni...
    Semoga hubungan kite orng semakin diberkhati..kerana aku nak sangt hidup dangan dyer sampai bila2..
nak tau x.. pernah satu hari dyer ckp kt aku, dyer nak macm perempuan lain dpt kt bf dyer..aku rase dyer sedih sbb aku xdpt nak kasi ape dyer nak..tpi xbermakne aku xkasi aku x sayag kn dyer.. kerana masing2 kan da cara masing2. sbb aku xnak sama dgn diri aku dngn orng lain.tpi kan dalam macm mana pown masaalh kite orng kan. deyr slalu mintak maaf kat aku. xkesah lah salah aku kew salah dyer kew.. dyer mesti akan mintk maaf..itu yg buatkan hati aku cair jew..hahahahaha...
     BUKAN AKU EGO xnak mintk maaf.. kadng2 aku mintk maaf jugak dulu. tpi kan korng aku ni xpandai la nak pujuk perempuan ni macam lelaki lain. sbb tu kadang2 aku diam jew.. sbb aku xnak kata2 aku nnt sakit kan hati dyer. tpi memang xdinafikan lah kadang2 aku buat muke kata aku sakitkan hati dyer ..tpi xbererti aku xsayg.. sbb aku xnak dyer terlalu pikirkan sangt. sbb tu aku buat muke. sbb cara lain aku xtau nak buat dyer tersenyum.. sbb aku xpandai,,tpi aku harap kite orng kekal sampaibila2.. nak tau dyer cll aku tdi mintk maaf tau sbb gnggu aku tido.. hari ni aku ppenat sangt sbb tolong ayh ibu aku smalam. dyer cll aku suruh bngun.suruh pegi stdy.. nampk x take care beetol dyer kt aku. tu yg buat aku sayg sangt..
    HEHEHHE satu lgi tentg diri aku yg korng nak tau.. aku ni kuat CEMBURU hahahha..=p  kadng2 dyer marah aku sbb aku ni cemburu sangt.. tpi kn cemburu tndanya sayag.macam mana pown aku tetap saygkan dyer.. ahahaha... ok lah cukup lah cerita aku setakat ni ada masa aku cerita lgi k,, sbb aku nak exam esok.. wish aku selamat berjaya menduduki exam yew kawan2..hahhaha asalamualaikm...

No comments:

Post a Comment