[gigya width="300" height="200" quality="high" src="http://hosting.gmodules.com/ig/gadgets/file/112

Monday 19 December 2011

hye dah smpai melaka dh ahahha... ari ni aku sampai melaka.. lepas siap2 kemas bilik aku pegi kolej nk amik resualt.. alhamdulilah pointer aku 3 keatas.. tu yg aku tunggu tunggu tu ahahah...akhirnya penat lelah aku dpt jugak markah aku naik.. yeaaaa...... tpi dlm kegembiraan aku ade jugak selit kemarahan.. ahhah.. tdi aku pegi giant nk beli barang mase nk balik helmet dh xder... hummmm sakit aty bile helmet ilang.. si pencuri ni pown satu dh xder duit sngt ke nk beli helmet sampai nk amik helmet orng lain.. xder duit keje la bang.. jngn la mencuri sakit aty aku ... tpi xpew la xder rezeki aku kn.. mungkin rezeki sipencuri tu kn.. rezeki dyer nk kene langgar lori sbb curi helmety aku ahahhaha..... ok la sampai sini jew nnt ade pape aku cter lgi k.. smilee  =_+

No comments:

Post a Comment